Activităţi de management (gestiune şi exploatare), în locaţie, a sistemelor de calculatoare şi/sau a facilităţilor de prelucrare a datelor, precum şi serviciile anexe pentru acestea;
Servicii de certificare electronică anexe activităţilor de exploatare a facilităţilor de prelucrare a datelor;
Prelucrare informatică a datelor utilizând programe proprii sau ale solicitanților;
Realizare de programe la cheie;
Realizare de site-uri;
Reparații și mentenanță calculatoare, (re)instalări de programe, componente și drivere;
Distribuție regională pentru pachetul de programe de contabilitate Saga (www.sagasoft.ro). Portofoliul cuprinde colaboratori din județele Sălaj, Cluj, Satu Mare, Maramureș, Bihor, Arad, Hunedoara, Ialomița, Călăraşi, Vâlcea şi din Bucureşti.
Distribuția acoperă latura informatică:
- instruirea personalului la sediul utilizatorului sau online, asigurarea de informații detaliate pentru utilizarea programului SAGA;
- asistență online și telefonică de câte ori este nevoie;
- recuperare, restaurare, reparare baze de date SAGA;
- instalare și configurare server SAGA pentru a permite lucrul în rețea locala;
- instalare si configurare SAGA pntru a permite lucrul in retea prin Internet (nu configurăm VPN);
- configurarea accesului prin Internet la calculatoarele din punctele de lucru pentru remote support sau control (nu configurăm VPN);- configurarea utilizatorilor și a drepturilor de operare pentru personalul care utilizează programul;
- configurarea programului SAGA pentru a permite lucrul cu o casă de marcat și un scaner de coduri de bare.
Asistența online și telefonică sunt gratuite și în majoritatea situațiilor sunt suficiente pentru rezolvarea problemelor.
Deplasarea și asistența on site sunt contracost.
Formular pentru solicitare de servicii/asistență:
Prestarea serviciilor se face în calitate de persoană fizică autorizată, pe bază de contract de prestare de servicii.
Contractele în derulare au prioritate. Contractele multianuale/anuale au prioritate.
Oferim seriozitate și o experiență de peste 25 de ani.